W celach informacyjnych

O czymś takim jak specjalna linia telefoniczna, słyszał już chyba każdy z nas. Dzwoniąc pod określony numer można dowiedzieć się czegoś więcej na przykład na temat określonego produktu, albo jego składu, sposobu wytwarzania, no chyba że jest to tajemnicza receptura. Podobnie rzecz się ma jeśli chodzi o porady na przykład medyczne, albo urzędowe. Niektóre firmy mają taką linię uruchomioną na stałe, a inne doraźnie wskazują możliwość i zachęcają do korzystania z niej na każdym, swoim produkcie. Umieszczony na nim numer telefonu bardzo często zaczyna się od cyfry 800, albo 801, a same infolinie bywają darmowe i opłacane standardowo, za każdą minutę połączenia z numerem stacjonarnym.

 4785751933_f9b3b75e33_b

Z konsultantem, czy bez

W wielu przypadkach pod takim numerem oczekuje na dzwoniącego, osoba zajmująca się danym zagadnieniem na tyle, że potrafi odpowiedzieć na każde pytanie. Firma jest w stanie nawet zatrudniać na danym stanowisku kilka osób, które wymieniają się każdorazowo, oczekując na pytania klientów po kilka godzin w ciągu dnia.

7754574394_eee46acd21_h

A może tak, bez obsługi?

Chociaż niektórym może się to wydawać niemożliwe, możliwości technologiczne, pozwalają już na nagrywanie odpowiedzi, na konkretne i powtarzające się pytania. System pytań rozwiązano, tak że do każdego zapytanie przypisano numer wewnętrzny. To znaczy, że sam dzwoniący wybiera temat, który go interesuje, bo wie po co na daną linię zadzwonił. Po wybraniu przez siebie tonowo numeru uzyskuje odpowiedź na nurtujące go wątpliwości, po czym automatyczna sekretarka ponownie zadaje mu pytanie, czy chce jeszcze więcej informacji, a jeśli tak, to którą opcję wybiera. Tego rodzaju w pełni zautomatyzowana infolinia może działać bez ograniczeń, także czasowych. Nikt nie musi czuwać przy telefonie, a konsultanci, nawet jeśli są, to odbierają tylko nieliczne telefony, tak od bardziej zaawansowanych tematycznie odbiorców. Wiele podstawowych pytań i wątpliwości powtarza się, a przeprowadzenie badań opinii klientów, a także wcześniej zadawanych pytań, pozwala na bardzo precyzyjne naganie dla nich odpowiednich komunikatów.

Post Author: spisfirm

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Why ask?